Vanaf het moment dat ik bij haar thuis aankwam, werd ik heel warm ontvangen. De sfeer was meteen ontspannen en gezellig, waardoor ik me direct op mijn gemak voelde. Ze nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en stemde haar aanpak volledig af op wat ik wilde. Tijdens het hele proces gaf ze duidelijke en fijne uitleg bij elke stap, wat ik enorm apprecieerde. Haar positieve energie en rustige manier van werken zorgden ervoor dat het een heel aangename ervaring was. Ik voelde me gehoord, gerustgesteld en ging met een prachtig resultaat én een goed gevoel naar huis. Absoluut een aanrader!
Reviews
Heb je mij ingeschakeld voor een styling- en/of make-upsessie en ben je tevreden? Laat dan hier een review achter.
Jouw feedback is waardevol voor toekomstige klanten.
Ben je niet tevreden over mijn werk?
Laat het me dan a.u.b. weten zodat ik kan leren uit je feedback.

-
Annemie Skopinski
-
Valerie Van Bever
Heel interessante kleuranalyse. Vanaf nu geen miskopen meer of kledingstukken die er op het eerste zicht zeer aantrekkelijk uitzien maar toch niet ideaal passen. Heel leuk ook het bijkomend advies rond haarkleur, juwelen en bril. Advies op jouw maat in een aangename setting.