Ga naar de inhoud

Reviews

Heb je mij ingeschakeld voor een styling- en/of make-upsessie en ben je tevreden? Laat dan hier een review achter.
Jouw feedback is waardevol voor toekomstige klanten.

Ben je niet tevreden over mijn werk?
Laat het me dan a.u.b. weten zodat ik kan leren uit je feedback.

  • Romina Caponi

    Vanaf het eerste moment bij Veronique voelde ik me echt op mijn gemak. Ze straalt rust uit en luistert oprecht naar wat je wil — maar geeft tegelijk eerlijk advies, wat ik superwaardeer.

    Ik vond het best spannend om mijn make-up aan iemand anders over te laten, maar zij begreep meteen wat bij mij past. Het resultaat was zo mooi en natuurlijk… gewoon “ik”, maar dan net een tikkeltje stralender.

    Wat mij het meest bijblijft, is hoe zorgzaam en gepassioneerd ze werkt. Je voelt dat ze dit met hart en ziel doet, en dat maakt echt het verschil.

    Ik ben buiten gegaan met een grote glimlach en zoveel meer zelfvertrouwen. Dankjewel Veronique, dit was echt een fijne ervaring 💄

  • Ellen Van Hees

    Ik heb een geweldige kleurenanalyse en enorm veel tips gekregen van Veronique, ook op vlak van make-up. Ze kent haar job door en door en doet die met het soort passie waardoor je direct mee bent in haar visie! Ik heb een heerlijke dag gehad in haar atelier.

Ik verwelkom je graag!